Kom maar op! Als specialist in buitenmaats stukgoed gaan we graag de uitdaging aan. We blinken uit in het distribueren van buitenmaatse goederen, palletvervoer, warehousing, fulfillment, eenmans- en tweemansdistributie.
Of het nu zakelijk of particulier is, het leveren van de goederen loopt op rolletjes bij ons.
Ik heb geen bezorgkalender om een afspraak in te plannen ontvangen, hoe kan dat?
Het kan zijn dat de bezorgkalender in jouw ongewenste mail is terecht gekomen. Handig om eerst de spam box te bekijken. Is dat niet het geval? Neem dan contact op via klantenservice@vandehoeflogistiek.nl of 0318 – 57 57 84.
Hoelaat is het tijdvak van leveren bekend?
Op de dag voor levering rond 18.00 uur ontvang je een e-mail en een sms. We leveren in een tijdvak van 2 uur. Op de dag zelf kun je het tijdvak volgen via track en tracé code je hebt ontvangen. En je ontvangt 10 minuten voor aankomst een sms dat we er bijna zijn. Natuurlijk moet jouw e-mail en telefoonnummer wel bekend bij ons zijn.
Hoe weet ik of mijn afspraak bevestigd is?
Na het invullen van de bezorgkalender ontvang je een e-mail met de bevestiging van de gekozen datum. Ook ontvang je een track & trace code om je bestelling te volgen.
Hoe zoek ik mijn track and trace code op?
Bekijk mijn track and trace code.
Kan ik de bezorgkalender nog aanpassen?
Ja, dat kan door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice via 0318 – 57 57 84.