Onze
werkwijze

Weten waar je goederen zijn en goed communiceren, dat is belangrijk voor jou en je klant. Daarom maken wij gebruik van een handig track and trace systeem. Jouw wensen bepalen onze werkwijze. Zo kun je de goederen aanmelden in het systeem en dan halen we ze op. Of we spreken een vaste afhaaldag af. Natuurlijk is het ook mogelijk om de goederen veilig in onze loods op te slaan.

Nadat de order binnen komt in ons systeem, wordt de levering gepland en de goederen klaargemaakt voor transport. Wij leveren onze goederen in 98,5% de eerste keer af bij de klant door het sterke last-mile systeem. De klant ontvangt een e-mail om zelf een afspraak in te plannen via de kalender. Zo is de kans veel groter dat de hij thuis is. We versturen een dag van tevoren per mail een herinnering en ook nog een sms met het tijdvak van 3 uur waarin we langskomen. Tot slot krijgt de ontvanger 10 minuten voor levering een sms dat we er bijna zijn. En dat werkt!

Informatie aanvragen

“Onze grote garagedeuren zijn geen standaard producten om te vervoeren.
Van de Hoef Logistiek is gespecialiseerd in maatwerk transport. Ze zijn flexibel en klantvriendelijk. En je weet altijd wat je betaalt omdat ze niet met een km-prijs werken, dat is duidelijk. Zeker een aanrader!”

- Rolf van Engelenburg, HB openers

Slim koppelen met
vele webshops

Met onze inslag en opslag, order picken en verpakken, verzenden en retourverwerking, zijn we de fullfillment partner voor iedere webshop. Wij werken met een geautomatiseerd systeem waar vele webshops aan gekoppeld kunnen worden. Door onze eigen ontwikkelde API connecten we met vrijwel elk webshop. Zo worden orders direct bij ons in het systeem gezet en plannen we hem in met de klant. Dit kan zowel aan de voorkant van de webshop als aan de achterkant met de verzendsoftware.

Wij koppelen met de volgende partijen:

                             

                              

Meer over fulfillment

Waar kunnen we je mee helpen?