Van de Hoef Logistiek heeft de bezorging van de opblaaspoppen overgenomen, waardoor de leveringen niet alleen betrouwbaarder, maar ook veel efficiënter werden. En als er problemen zijn dan worden die door de directe communicatie, korte lijntjes en het snelle schakelen gelijk opgelost. “Bij een bedrijf zoals PostNL krijg je vaak een contactpersoon die het zelf ook eigenlijk niet weet, bij Van de Hoef Logistiek wordt het gewoon gelijk opgelost” vertelt Eddy Melissen, eigenaar Opblaasfiguurshop.
De resultaten waren meteen merkbaar. De klanttevredenheid schoot omhoog, wat bleek uit de vele positieve reviews met een gemiddelde score van 9,6 tot 9,7. Vaak wordt er in de review de stiptheid en vriendelijkheid van de chauffeurs benoemd. Dankzij de betrouwbare leveringen hoefde Opblaasfiguurshop geen extra voorraad meer aan te houden, wat ook in de kosten scheelt.
“Sinds de samenwerking met Van de Hoef Logistiek slapen we veel beter. We hebben nu 100% levergarantie en de poppen worden altijd op tijd geleverd. Hierdoor kunnen wij ons volledig richten op ons bedrijf en hebben we geen stress meer over de verzending” zegt Eddy.
“De communicatie met eerdere transportbedrijven was traag en onduidelijk. Dankzij de korte lijntjes van Van de Hoef Logistiek krijgen we vaak positieve reacties over de bezorging. Dit is terug te zien in de gemiddelde reviewscore van 9,4!”
Roy van den Bovenkamp,
XXL Direct
“Van de Hoef Logistiek heeft onze logistieke zorgen uit handen genomen met hun tweemans leveringen. De stoelen en banken worden veilig en op tijd afgeleverd bij klanten en wij kunnen ons volledig concentreren op onze groei zonder extra personeel aan te nemen”
Arjan Wilbrink,
Zitcomfort
"Van de Hoef Logistiek is ons visitekaartje. De chauffeurs van Van de Hoef Logistiek zijn altijd netjes en werken nauwkeurig. Dankzij hun snelle reactietijd en persoonlijke aanpak kunnen we efficiënter werken en hebben we een betere band met onze klanten!"
Antonie van Huis,
Sohome